Уважаеми клиенти,
Клиент, поръчал стока, може да откаже получаването й в случай, че доставената стока явно не съответства на поръчаната от клиента и това може да се установи чрез обикновен преглед на стоката.
След получаване и заплащане на стоката клиентът може да поиска връщането й и възстановяване на платената от него цена когато:
- Стоката е повредена при транспортирането й;
- Не е спазен обявеният срок на доставка. Срокът за доставка се договаря при потвърждаването на поръчката;
- Когато е налице несъответствие между поръчаната и доставена стока, което е било невъзможно да бъде установено в момента на доставката, стоката се подменя в срок до 48 часа от доставката й.
При гореизброените случаи разходите за връщането на стоката са за сметка на продавача.
Закупена стока може да бъде върната в 14 дневен срок от получаването й, ако не е ползвана, разпечатана или с нарушен търговски вид. В такъв случай разходите по връщането й са за сметка на клиента.